Qingdao en fotos... - Reisverslag uit Qingdao, China van augusta groote - WaarBenJij.nu Qingdao en fotos... - Reisverslag uit Qingdao, China van augusta groote - WaarBenJij.nu

Qingdao en fotos...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg augusta

08 Maart 2005 | China, Qingdao

Hallo allemaal!
De plannen zijn helemaal omgegooid en ik ben terug in het noorden van China: Qingdao wel te verstaan. En... ik ben momenteel juf Guusje. Binnekort meer info maar eerst ga ik kijken of ik een paar fotos online kan krijgen... een heel avontuur met een computer met Chinese settings...

  • 08 Maart 2005 - 07:47

    Lange Carlijn:

    Lieve Guus, Wat leuk, wat leuk. Had ook graag een fototje van jou gezien natuurlijk...Wens je heel veel succes voor de klas...fantastisch dat dit idee waar we het een jaar geleden over hadden toch nog lukt! veel liefs, C. (vanaf mijn werk, dus even kort)

  • 08 Maart 2005 - 07:48

    Gijs:

    He Guusje,
    Mooi dat het is gelukt met foto's! Maar is wel ten koste gegaan van de lengte van het verhaal...

  • 08 Maart 2005 - 09:09

    Sanne:

    Ja, meer foto's! De foto van Guusje staat bij het fotoboek, Carlijn (hoop maar dat je nog een keertje kijkt). En wat een leuke is het - met korter haar?! Zeer cool.
    Guusje, wist je dat ik laatst met Carlijn en Willemijn heb staan dansen op Indiase fusion in de Melkweg! We kwamen elkaar zomaar tegen. Over een maandje nog eens met jou erbij? Veel liefs en juf ze!

  • 08 Maart 2005 - 09:57

    Willemijn:

    Guuske!
    Een pony!!!! Leuk! :-)
    Leuk hoor, om foto's te zien, moet je vaker doen!
    Jaja, indiase fusion in de melkweg! Buikdansen is een eitje... ahum! ;-)
    kus!

  • 08 Maart 2005 - 11:09

    Beppe:

    hoi lieve guusje,met fotos!!!!heel leuk!!!vanochtend mailde dw webmaster hier dat er mail was,het is enig voor je dat je een baantje hebt
    ik fantaseer erbij hoe je daar als een reus tussen die kleine mensjes een wonder uit een andere wereld bent .het is zo'n vriendelijk volk ,geniet ervan en wens je veel plezier!!veel liefs beppe

  • 08 Maart 2005 - 11:14

    Beppe:

    hoi guusje ,ik heb op fotoboek geclict en daar zie ik een heel leuke foto van jullie tweetjes!!!!enig enig bedankt. beppe

  • 08 Maart 2005 - 12:27

    Annette Gouw:

    Ha Guusje, je weet waarschijnlijk nog maar heel vaagjes wie ik ben, maar ik weet heel goed wie jij bent want Lex is verschrikkelijk trots en jaloers op jou. En Lex zie ik regelmatig op het werk. Nu heeft hij mij ook jaloers gemaakt omdat we nu ipv te werken heerlijk je site a/h bestuderen zijn en kwijlen daarbij bij het zien van al dat moois en die vrijheid he, die wij oudjes niet (meer) hebben, maar die krijgen we wel weer. Guusje, je avontuur ziet er geweldig uit. Heel veel plezier toegewenst !!

  • 08 Maart 2005 - 13:24

    Kleine Carlijn En Kim:

    Lieve guus!! Wat is je telefoonnummer, dan gaan we je bellen vanuit Tibet! Jammer dat Yunnan er niet meer van komt, we hadden elkaar misschien nog kunnen zien. Is het daar in het Noorden net zo koud als bij Everest Base Camp
    ???? We moeten vaak aan je denken en zullen morgen een rondje met jou in onze gedachten over de bharkor lopen. En oja, we wilen hier morgen de grote stap naar de kapper wagen...nog suggesties....???

  • 08 Maart 2005 - 19:06

    Mei-maai:

    Nog steeds met een been in china, met het ander op werk/scriptie. Wat leuk die foto's, ik ben toch wat pipser dan jij...maar wat kijken we toch zielsgelukkig (na cocktails en fles wijn haha)

  • 11 Maart 2005 - 10:27

    Dini:

    Hoi juf Guusje!
    Fantastisch Guusje dat je voor een klas chinese meisjes(?) staat. Ik hoop dat jullie elkaar begrijpen!!! Heel leuke foto van jou en Maaike en je haar is enig met pony.
    Doe je al mee met de ochtendgymnastiek??
    Liefs, Dini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Qingdao

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2007

Wederom Bangkok

08 Augustus 2007

Cambodian Charm

28 Juli 2007

Sabaidee!

17 Juli 2007

On the road again :-)

20 April 2005

Qingdao tot ziens...
augusta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 51288

Voorgaande reizen:

01 November 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

01 Juli 2009 - 30 November -0001

Noorwegen

Landen bezocht: