Guusje op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van augusta groote - WaarBenJij.nu Guusje op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van augusta groote - WaarBenJij.nu

Guusje op reis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg augusta

06 November 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

De dagen worden korter, tijd om weer op pad te gaan!
Al heel snel zal ik op het vliegtuig stappen op weg naar spannende oorden. Beginnen in Bombay om na enkele maanden uit te komen in Peking. Dit alles is te volgen op de computer inclusief digitale landkaart, is het niet fantastisch!
Ik kan jullie ook volgen want je kan berichten plaatsen die dan voor mij (en de andere bezoekers van de site...) te lezen zijn. De techniek staat wederom voor niets!
Wil je een bericht plaatsen heb je een wachtwoord nodig. Het wachtwoord is: china.

Dag, groetjes Guusje

  • 06 November 2004 - 18:33

    Tessa:

    De techniek staat voor niks, schreef ik in mijn andere bericht, maar dit blondje plaatste haar eerste bericht al in de verkeerde rubriek...te weten: de rubriek wachtwoord. Terwijl hij hier moest staan. Dus hier maar dit bericht! Tes

  • 07 November 2004 - 13:18

    Anke:

    Stoer hoor guus, nu verwachten we natuurlijk veel updates! Bel je zo (nu kan dat nog). Liefs, Anke

  • 23 November 2004 - 16:52

    Maaike:

    Het ziet er nu al mooi uit. Heb je dat zelf gedaan , Guusje?
    Ik ga je volgen hoor!

    Liefs,

    Maaike

  • 23 November 2004 - 19:55

    VRONIE:

    Dit is een probeersel. Hebje dit bericht ontvangen Guusje? Indien JA
    dan weet ik dat ik het goed
    gedaan heb. Zal je nog een
    email sturen voordat je
    vertrekt. Adios

  • 29 November 2004 - 12:19

    Vdn:

    Lieve Guusje, Je zit op het
    ogenblik in de lucht op weg
    naar je avontuur. Goede reis, een interessant verblijf en een behouden
    thuiskomst gewenst. Liefs,V

  • 02 December 2004 - 13:58

    Maaike:

    Ha Guusje,

    Terwijl ik al een paar jaar mijn huis niet heb verlaten , alleen maar op papier reizen heb gemaakt, vlieg jij de hele wereld over!
    Grotere tegenstelling bestaat niet!
    Nienke is nog heel gezellig hier de middag geweest. Dat was ook lang geleden.Maar mijn gedachten gaan naar jou. Dat verschrikkelijk volle ,
    nooit rustige India!
    Geen reflectie mogelijk, alleen maar indrukken opdoen,..Ikhoop dat je af en toe ergens een goed plekje zult vinden omalles te verwerken!
    Hier is Bernard , de overspelige levensgenieter dan toch eindelijk gestorven.Dat is wel een nieuwtje niet!

    Reis lekker verder, is het eten lekker, en de temperatuur?
    Groeten ook voor Carlijn!

    Liefs,

    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2007

Wederom Bangkok

08 Augustus 2007

Cambodian Charm

28 Juli 2007

Sabaidee!

17 Juli 2007

On the road again :-)

20 April 2005

Qingdao tot ziens...
augusta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 51266

Voorgaande reizen:

01 November 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

01 Juli 2009 - 30 November -0001

Noorwegen

Landen bezocht: