Bollywoodfilm"Don'tBreakMyHeart"StarringMsOeke" - Reisverslag uit Bombay, India van augusta groote - WaarBenJij.nu Bollywoodfilm"Don'tBreakMyHeart"StarringMsOeke" - Reisverslag uit Bombay, India van augusta groote - WaarBenJij.nu

Bollywoodfilm"Don'tBreakMyHeart"StarringMsOeke"

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg augusta

02 December 2004 | India, Bombay

(SorryGeenSpatieBalk...)
VriendenHetIsZover:NaJarenAlleenDromenHebben
NuDeBollywoodChoreografenMijnActeer(EnDans!)
TalentOntdekt.EenDagLangIn1VanDeHipsteClubs
VanBomBayDansenLevertDusHetVolgendeResultaat:
DilMeraToroNa,EenFilmDieInFebruariInPremiereGaatEnInDeHoofdrolDeBeroemdeBollywoodActriceHeeft:EschaDoel!!!(EnDaarnaKomIkDus!)
DusHouDeFilmladderInDeGaten!

IndiaIsShockinglyModernGeworden:ZilvermetallicgekleurdeAutoszjoevenVoorbij,TommyHilfiggerEnDeMobieleEenheidHebbenOokToegeslagen.
DesalnieteminBlijftIndiaKleurrij,StoffigEnFantastisch.GelukkigZijnZeOokNogSteedsGeinteresseerdInYourGoodNamePleaseEnYourDearGoodCountry...
WatIkWasVergetenDatDeMensenInKrottenNietArmZijn,HetZijnDeMensenZonderKrotDieHetMoeilijkHebben...WatARmoedeBetreftBlijftHEtHeelSchrijnend.
NogEvenBombayEnDanDoorNaarRajasthan!
Daaag!

  • 03 December 2004 - 09:18

    Maaike:

    Goh Guusje ,

    Dat klinkt swingend.Ik lees het op de vroege morgen. Nog niet helemaal wakker, maar de energie komt over.
    Mooi om zo weer een Mooie?
    tekening te gaan maken.
    Hier hebben we heel helder mooi herfstweer. Oranjke zonlicht ,helder blauwe lucht.
    Julia heeft vanavond Sinterklaasfeest met haar vriendinnen, en blijft slapen.Ik zou natuurlijk ook naar een hippe Amsterdamse club kunnen gaan, maar ik zal wel niet naar binnen mogen!
    In Rahjashan, zou je Geert Nijmoeln en zijn vrouw Annemieke Iking tegen kunnen komen. Een oud Rietveldstudent met wie ik heel leuk e-mailcontact had, tot hij hoorde dat ik tegen de Palestijnse muur ging zingen , en hij niets meer met me te maken wil hebben.
    Mensen zijn toch wel onvoorspelbaar.
    Geniet maar van deze prachtreis en houd je goed!
    Geen last van de maag of darmen?

    Liefs,

    Maaike

  • 03 December 2004 - 09:25

    Maaike:

    he lieve guusssss,

    Ik wist wel dat je talent had...

    Ik heb woensdag ook gacteerd, let wel als figurant bij de video van mijn project en zelfs dat kan ik niet...Tis maar goed dat ik nog ga afstuderen...

    He, ik ga weer verder met \'belangrijk\' zijn. Veel liefs, ook aan Carlijn,

    Maaike (niet de tante, shit daar ga ik iets op verzinnen...nickname)

  • 03 December 2004 - 10:22

    Esther Van Der Eijk:

    He wereldreiziger. Vorig weekend nog een feestje in hartje A'dam en nu in een totaal andere wereld!
    Ik weet de exacte data van 'Hongkong': 26 feb. kom ik aan, 27, 28 repetitie,1 maart concert, 2 vrij, 3,4,5 concert, 6 vertrek.
    Ik snap niets van je Bollywood verhaal maar ik heb altijd in je talenten geloofd, niet alleen je muzikale.....
    Heel veel plezier lieve Guus.
    Esther (niet je tante...)

  • 03 December 2004 - 11:32

    Daphne:

    He lieve Guusje! Zozozozo dat klinkt goed! en wat een systeem is dit zeg, wist niet dat dit bestond! Ben benieuwd naar jouw glansrol in die bollywoodfilm, dat is wat ik ervan begrijp, jij staat daar te dansen en toneel te spelen. Zing je ook? Haha dat zou wat zijn. Ik zit nu op mijn werk, ga maar weer aan de slag. Het feestje vorige week vond ik erg gezellig. Eergisteren heb ik de slang en hoed die ik toen bij me had gebruikt, we deden een moordspel waarbij ik slangentemmer was, erg spannend, net zo'n spel als toen in den haag. nou heel veel plezier daar, geniet ervan!!!! x Daphne

  • 03 December 2004 - 16:03

    Anke:

    He guus, toch nog een acteercarriere! Geniet er maar van, in rajasthan. (hier in dichtsferen..) liefs, Anke

  • 04 December 2004 - 15:08

    Willemijn:

    Guus, concert van jill was fantastisch!!!! errug jammer dat je er niet bij was...
    Maar jij beleeft natuurlijk alweer volop avonturen, heel goed!
    kus!
    Oh ja, je krijgt de groeten van harro...! ;-)

  • 05 December 2004 - 10:51

    Froukje:

    lieve Guusje, wat klinkt dat allemaal spannend! misschien wordt je wel wereldberoemd in India, jouw paarse haar komt ook nog goed van pas.In Bombay zijn ze toeristen gewend, hoe is dat in Rajasthan? Hoe warm is het bij jullie, het is hier nu heel somber, nat en koud.Sinterklaas hebben we in het belgische niet gehad, alles staat al twee weken in het teken van de kerst.Dus ook bij ons staat reeds de boom. Morris laat hem gelukkig met rust, die molt wel een van zijn speeltjes of mijn trui. Wij gaan zo naar Essen (anderhalf uur rijden),naar een tentoonstelling. Wat moet je anders op zo'n druilerige zondag verzinnen nietwaar!? Guusje heel goede reis, en geniet van je roem! liefs Froukje

  • 08 December 2004 - 12:05

    Annemee:

    Hoi Guusje,
    Nog maar net op reis en dan al vol avontuur! Leuk!
    Ik ben momenteel kinderliedjes aan het uitzoeken die ik op altviool kan spelen. Ik moet een kinderliedjes cd/bandje maken. Gelukkig heeft mijn klasgenoot een vriend met een onwijze studio, want zingen en spelen tegelijkertijd is tot nu toe niet succes gebleken voor mij!
    Nou, ik ben benieuwd wat je verder mee maakt. Ik hoop hier snel meer te lezen.
    Annemee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2007

Wederom Bangkok

08 Augustus 2007

Cambodian Charm

28 Juli 2007

Sabaidee!

17 Juli 2007

On the road again :-)

20 April 2005

Qingdao tot ziens...
augusta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 51290

Voorgaande reizen:

01 November 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

01 Juli 2009 - 30 November -0001

Noorwegen

Landen bezocht: