Wachtwoord - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van augusta groote - WaarBenJij.nu Wachtwoord - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van augusta groote - WaarBenJij.nu

Wachtwoord

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg augusta

06 November 2004 | Nederland, Amsterdam

Inloggen blijkt lastig, wachtwoord is: china.
Username (indien nodig) : guusje

  • 06 November 2004 - 18:31

    Tessa:

    Guus, wat een geweldig idee dit! De techniek staat voor niks, we kunnen je gewoon overal volgen waar je gaat. Ga ik dus ook zeker doen, lieverd. Tot gauw! Kus, Tes

  • 07 November 2004 - 17:48

    Job:

    He, had graag ook in die regionen vertoefd. Geniet in volle teugen van het meest kleurrijke en geurrijke land ter aarde. Wanneer ben je in China?
    -x-

  • 14 November 2004 - 19:31

    Jan Duits:

    Tja, wat schrijf je dan? Je bent nog niet weg. Misschien moet ik nog maar even wachten. Guus, anders begin jij met iets? Tot snel.

  • 14 November 2004 - 19:33

    Guusje:

    goed idee Jan! Ga ik dus ook zeker doen, lieverd. Tot Gauw! Kus, Guus.

  • 14 November 2004 - 19:33

    Jan Duits:

    Shit, ik ben nog wat te jong voor de moderne techniek geloof ik ...

  • 16 November 2004 - 20:01

    Gijs:

    Ha Guusje, Mooie site, kan je niet vast een mooi start verhaal verzinnnen!?
    Gijs

  • 23 November 2004 - 00:35

    Ines:

    Hey Guusje, geweldige site! Fijn dat wij de reis mee mogen maken. Tot vanavond! liebe Gruesse, Ines

  • 23 November 2004 - 14:53

    Emile:

    剡動匔勺勡剛京亙习亹

  • 23 November 2004 - 14:55

    Emile:

    Lieve Guusje, Ik dacht enkele ogenblikken geleden enkele chinese karakters over te sturen. Maar je Website slikt geen Chinees. Groet. Emile

  • 23 November 2004 - 20:07

    VRONIE:

    Wel Guusje dit is weer een
    andere ingang. Hier staan
    andere berichten op. Dag
    hoor, ga de boel maar eens
    verder bekijken. Het is een
    mooie en bijzondere site.
    Eerst hadden we Gijs en
    hebben we Guusje!!

  • 27 November 2004 - 22:40

    Stephaniek:

    Lieve Guusje,
    Hij staat onder de favorieten. Laat de koeienogen achter in de soep en ga niet met vreemde mannen mee naar huis. Veel plezier & behouden thuiskomst. Liefs ook van Herman,
    Steph.

  • 28 November 2004 - 11:35

    Car:

    hee lieve gekke guus
    morgen gaan we!! Vergeet je niet de klamboe? Ik wilde hier vooral jouw vriendjes/vriendinnetjes en familie bedanken: mede dankzij jullie was vrijdag zo'n leuk feestje!
    Ik zal de eerste maand ervoor zorgen dat guus niet (alleen) in zeven sloten tegelijk loopt...
    liefs carlijn

  • 28 November 2004 - 21:42

    Michiel/annewies:

    heel goede reis, wij passen ieg goed op de hondjes,daar geen zorgen over

  • 28 November 2004 - 23:00

    Dini:

    Lieve Guusje,
    Goeie reis, veel plezier samen met Carlijn en laat gauw wat horen, kunnen we meereizen!!! Dini

  • 29 November 2004 - 15:43

    Ivo:

    Hee Guusje!
    Realiseer me net dat ik jouw/jullie feest heb gemist... Ik heb behoefte aan een agenda, dat blijtk maar weer. Zoals ik al tijdens de koordames zei: "Het is niet persoonlijk"...
    Doe je heel voorzichtig? En kom je snel weer compleet en gezond weer terug?
    Houdoe, en veel plezier!
    Ivo

  • 30 November 2004 - 00:19

    Ines:

    Hey Guusje, ik hoop dat je goed bent vertrokken! Ik ben al benieuwd naar spannende reisberichten!

  • 30 November 2004 - 13:01

    Brigit:

    Lieve Guusje! Heb wel aan je gedacht gisteren, toen je in de lucht vloog! Heb je nog gezwaaid naar Aukje? Heel veel genieten, he! Ben benieuwd naar je eerste verhalen. Liefs, ook voor Carlijn. Kus Brigit

  • 30 November 2004 - 14:22

    Beppe.:

    hallo lieve guusje;
    heel fijne reis gewenst
    ook carlijn! reken maar dat ik je volg in gedachten en vooral op
    deze website. veel liefs beppe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2007

Wederom Bangkok

08 Augustus 2007

Cambodian Charm

28 Juli 2007

Sabaidee!

17 Juli 2007

On the road again :-)

20 April 2005

Qingdao tot ziens...
augusta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 51294

Voorgaande reizen:

01 November 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

01 Juli 2009 - 30 November -0001

Noorwegen

Landen bezocht: